آغاز طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان
کد خبر: 3673022
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

آغاز طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه اصفهان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جلسه توجیهی طرح آموزش سبک زندگی اسلامی برای مربیان خواهر این طرح در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری(دامت برکات) رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است در همین راستا نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی با محوریت بقاع متبرکه شاخص و تبدیل امامزادگان عظیم الشان به قطب‌های فرهنگی در نظر دارد تا در مرحله اول طرح آموزشی سبک زندگی اسلامی را با همکاری و مشارکت مربیان متخصص و آموزش دیده در جوار حرم مطهر امامزاده محسن(ع) اصفهان، امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان و مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان اجرا کند.
وی در ادامه افزود: در همین راستا نیز معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اعلام فراخوانی اقدام به گزینش تعدادی مربی از بین مراجعه کنندگان که در حوزه‌های علمیه تحصیل کرده بودند نمود و 18 نفر مربی خواهر برای اجرای این مرحله انتخاب شدند که همه آنان به شهر مقدس قم اعزام شده و پس از گذراندن دوره‌های تخصصی مدرک مربی گری برای اجرای این طرح را از سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این طرح در سه بخش مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و تحکیم خانواده و مهارت های تربیت فرزند در جوار بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری اضافه کرد: این طرح از اواسط دی ماه سال جاری به صورت رسمی در جوار بقاع متبرکه نامبرده آغاز می‌شود که افراد علاقمند برای شرکت در کلاس‌های این دوره آموزشی می توانند به امامزادگان مذکور مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی در ادامه گفت: در همین راستا و با هدف توجیه مربیان مجری طرح نشست توجیهی برای آنان در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

captcha