رسولی از ادبیات داستانی در عصر ارتباطات می‌گوید
کد خبر: 3673036
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

رسولی از ادبیات داستانی در عصر ارتباطات می‌گوید

گروه ادب: عضو هیئت مدیره انجمن قلم که مهمان مدعو نشست چای و داستان مدرسه عالی هنر اسلامی قم است،‌ در این نشست به بررسی ادبیات داستانی در عصر ارتباطات می‌پردازند.

رسولی از ادبیات داستانی در عصر ارتباطات می‌گوید

رضا رسولی، نویسنده و عضو هیئت مدیره انجمن قلم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری نشست چای و داستان اظهار کرد: این نشست از سلسله جلساتی است که به کوشش مدرسه عالی هنر اسلامی قم و با موضوع ادبیات داستانی برگزار می‌شود.
وی با بیان این مطلب افزود: طی هر جلسه یکی از اساتید حوزه ادبیات دعوت می‌شوند که راضیه تجار، محمد حنیف، رضا امیرخانی و ... از این دست بودند که هر یک به فراخور حوزه علاقه‌مندی خود درباره یک موضوع به صحبت پرداختند.
به گفته این نویسنده، نشست چای و داستان در روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود و پس از خواندن بخشی از رمان «سه راه سرگردان» که به قلم وی نوشته شده است، برخی از تجربیات نویسندگی رسولی درباره موضوع ادبیات داستانی در عصر ارتباطات مطرح می‌شود.
رسولی در توضیح موضوعاتی که طی این نشست مطرح خواهد کرد گفت: در این جلسه درباره مباحث متعددی که از موضوعات شاخص درباره فهم فلسفه دیجیتالی شدن جامعه است و نسبت آن با تولید آثار داستانی سخنرانی می‌کنم.
وی در توضیح بیشتر اظهار کرد:در جهانی که ارتباطات انسانی مبتنی بر ابزار دیجیتالی است، اینکه یک نویسنده چگونه می‌تواند به اقتضای این دنیا، آثاری را خلق کند که انسان سرگردان بین سنت و مدرنیته بتواند از این آثار بهره‌مند شود.
این نشست از ساعت ۱۶ روز دوشنبه، ۲۷ آذر ماه در مدرسه عالی هنر اسلامی شهر قم واقع در خیابان هنرستان، نبش کوچه بیستم برگزار خواهد شد.

captcha