محافل انس با قرآن کریم در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3673049
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

محافل انس با قرآن کریم در سراسر استان لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: ایام‌الله دهه فجر محافل انس با قرآن کریم در همه شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی به برگزاری مسابقات قرآنی در دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال به‌عنوان مسئول کمیته قرآنی سازمان تبلیغات منصوب‌شده است که در تمامی شهرستان‌ها برنامه‌های قرآنی، محافل انس با قرآن، جلسات قرآنی، مسابقات مختلف قرآنی و آموزش قرآن با محوریت سازمان تبلیغات استان انجام می‌شود.

وی افزود: محافل انس با قرآن علاوه بر شهرها و مراکز بخش‌ها و روستاهای پرجمعیت همانند دو سال گذشته حتی در دورترین نقاط استان نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان عنوان کرد: اجرای مسابقات مختلف قرآنی بین دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و تجلیل از برگزیدگان قرآنی استانی و معرفی به مرکز و درنهایت اجرای گفتمان‌های دینی با محوریت قرآن و بهره‌گیری از قرآن کریم از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در ایام‌الله دهه فجر است.

وی بابیان اینکه تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی نیز در استان برگزار می‌شود تصریح کرد: سعی بر این است که با حضور همه مردم انقلاب را با محوریت قرآن گرامی بداریم.

captcha