برگزاری یادواره 1870 شهید ترور کردستان
کد خبر: 3673057
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

برگزاری یادواره 1870 شهید ترور کردستان

گروه سیاسی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری یادواره 1870 شهید ترور کردستان همزمان با روز عاری از خشونت و افراط‌گرایی 27 آذرماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمد سلیمانی، مدیبرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در نشست خبری برگزاری یادواره 1870 شهید ترور کردستان که امروز، 24 آذرماه در سالن دولت استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: کار خبرنگاران و اصحاب قلم کاری ارزشمند بوده و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به اینکه بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و ادای دین به ساحت مقدس شهیدان تأکید زیادی شده و یکی از ضروریات لازم است، افزود: شهدا برای دفاع از تمامیت ارزی و دفاع از حقوق مردم هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت نائل آمدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان کرد: هر کدام از ما ممکن است در زندگی مدیون فرد یا افرادی باشیم اما حق و دین شهدا نسبت به تمام کسانی که به بشریت خدمت کرده‌اند، بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از شهدای استان زیباترین تعابیر را به کار برده‌اند و فرمودند شهدای کردستان مظلومانه‌تر و غریبانه‌تر به شهادت رسیدند، اعلام کرد: یکی از مصادیق بارز این مظلومیت شهدای ترور هستند.
سلیمانی عنوان کرد: شهدای ترور کردستان، شهیدانی هستند که در مقابله با تروریسم و در اقدامات تروریستی در مقابل چشم خانواده خود مظلومانه به شهادت رسیدند
وی از برگزاری یادواره 1870 شهید ترور کردستان همزمان با روز عاری از خشونت و افراط‌گرایی 27 آذرماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان خبر داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان افزود: ما در آستانه یک حرکت فرهنگی گرامیداشت نام و یاد شهیدان استان کردستان به دست تروریست‌ها هستیم که امیدواریم همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت مادی و معنوی را در برگزاری این یادواره داشته باشند.
وی در پایان با قدردانی از بنیاد هابیلیان به عنوان یک نهاد مردمی در برگزاری این یادواره شهدای ترور یادآور شد: امیداواریم بتوانیم این یادواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.

captcha