آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تربیت مربی کودک در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3673064
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تربیت مربی کودک در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه: ثبت نام کلاس‌های تربیت مربی کودک در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از امروز، 25 آذرماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره آموزشی تربیت مربی کودک از سوی اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود؛ ثبت نام این کلاس‌ها به صورت یک دوره آموزشی 120 ساعته ویژه بانوان برگزار می‌شود، از امروز، ۲۵ آذر‌ماه آغاز شده است و تا ۲۹ آذرماه، نیز ادامه دارد.
 
کلاس‌های این دوره آموزشی که تدریس آن بر عهده اساتیدی از جهاد دانشگاهی است، دو روز در هفته در دو بسته پیشنهادی شنبه و دوشنبه و یا یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 تا 16 برگزار می‌شود و نزدیک به دوماه نیز مدت زمان برگزاری آن به طول می‌انجامد.
 
«آموزش مفاهیم اجتماعی و دینی»، «روانشناسی رشد»، «بیماری‌های شایع کودکان»، «شیوه‌های قصه‌گویی»، «آشنایی با کمک‌های اولیه»، «بازی و اسباب‌بازی»، «آشنایی با اختلالات عاطفی و رفتاری کودکان» و «کارورزی» از جمله محورهای دوره تربیت مربی کودک است.
 
در پایان دوره شرکت کنندگان باید 30 ساعت کارورزی را سپری کنند و پس از آن به افرادی که با موفقیت این دوره را طی کنند گواهینامه معتبر جهت ارائه به مهد‌های قرآن و کودک اعطا می‌شود.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در این کلاس‌ها به اداره کل برنامه‌های آموزشی و فرهنگی واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، صحن مصلی، ساختمان معاونت فرهنگی، طبقه اول، اتاق ۲۰۸ مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۵۱۲۲۵۵۷۶ و ۵۱۲۲۵۵۸۲ تماس بگیرند.
captcha