آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت در خراسان جنوبی
کد خبر: 3673095
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
20 دی‌ماه؛

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت در خراسان جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از 18 آذرماه آغاز و تا 20 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، محمود رمضانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگاه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه این آزمون در چهار موضوع برگزار می‌شود، افزود: بخش حفظ قرآن کریم شامل؛ حفظ جزء ٣٠، حفظ دو جزء تا کل قرآن کریم و همچنین حفظ موضوعی و سوره‌های منتخب(واقعه و ملک) است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان ادامه داد: بخش‌های ترجمه و مفاهیم و تدبر در قرآن، بخش معارف اهل بیت(ع) شامل نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و خطبه فدکیه و بخش انس با قرآن به صورت الکترونیکی( درک معنا و تدبر در قرآن ) از دیگر بخش‌های این آزمون است.
رمضانی ادامه داد: آزمون کتبی،١٠ اسفندماه امسال و آزمون شفاهی در بازه زمانی 12 لغایت 17 اسفندماه جاری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون، به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

 

captcha