اعزام 100 بیمار خاص البرزی به حرم رضوی
کد خبر: 3673127
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

اعزام 100 بیمار خاص البرزی به حرم رضوی

گروه فرهنگی: رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز گفت: 100 بیمار صعب‌العلاج و خاص این استان برای پابوسی بارگاه امام هشتم شیعیان به مشهد مقدس اعزام شدند.

عباس قاضیخانی، رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: این بیماران صعب‌العلاج شامگاه چهارشنبه، 22آذر در قالب کاروان به مشهد مقدس اعزام و تا عصر روز شنبه، 25آذر میهمان حضرت(ع) خواهند بود.
وی با بیان اینکه این زائران در هتل آپارتمان ساحل که تحت مدیریت آستان قدس است مستقر شده‌اند، افزود: این مهمانان حضرت ضمن بهره بردن از برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده توسط آستان قدس، از 9 وعده غذای حضرت بهره برده و یک وعده نیز میهمان سفره خانه امام رضا(ع)هستند.
این مسئول با بیان اینکه امسال چندمین بار است که بیماران خاص و صعب‌العلاج و همچنین محرومین را به مشهد مقدس اعزام می‌کنیم، گفت: از ابتدای سال جاری حدود 2500 نفر از محرومین و بیماران صعب‌العلاج استان به مشهد مقدس اعزام شده‎اند که حدود 500 نفر از آنان را بیماران شامل می‌شوند.
قاضیخانی یادآور شد: این برنامه تا 20 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و ضمن اعزام بیماران محرومین بار اولی و دومی نیز اعزام می‌شوند.
وی افزود: این افراد از طریق مراکز و انجمن‌هایی که تحت حمایت آن هستند شناسایی و به آستان قدس معرفی می‌شوند.

captcha