برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مشهد
کد خبر: 3673129
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مشهد

گروه فرهنگی: دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با سه رویکرد انقلاب اسلامی و تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و شهر و شهروندی برگزار می‌شود.

سیدناصر نعمتی، دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»، اظهار کرد: این جشنواره با همت بسیج رسانه با سه رویکرد انقلاب اسلامی و تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و شهر و شهروندی کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر موضوعات جبهه فرهنگی انقلاب به موضوعات دینی استان نیز توجه می‌شود و در ذیل محور شهر و شهروندی به موضوعات فرهنگ زیارت، فرهنگ شهروندی، فرهنگ میزبانی و حتی موضوعات حاشیه شهر از جمله آسیب‌های اجتماعی و... توجه خاصی شده است.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از تولیدات فاخر رسانه‌ای استان، شناسایی پتانسیل‌ها و استعدادهای رسانه‌ای استان و تقویت آنان برای آینده عنوان کرد و افزود: این جشنواره در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.
نعمتی با اشاره به اینکه جشنواره نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است، ابراز کرد: درسال گذشته موضوعات و قالب‌های جشنواره محدود بوده لذا آثار کمی نیز ارسال شد ولی امسال جشنواره از حیث قالب‌ها و موضوعات گسترده‌تر است و به موضوعات ملی و بومی استان توجه ویژ‌ه‌ای شده است.
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» بیان کرد: تغییرعمده جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» نسبت به سال گذشته تشکیل شورای سیاست‌گذاری این جشنواره در استان بود که موجب رشد و ارتقای جشنواره شد.
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» اسفندماه در مشهد برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر که زمان کمی از اعلام فراخوان جشنواره نمی‌گذرد آثار بسیاری به دبیرخانه ارسال شده است.
نعمتی مهلت ارسال آثار را 30 بهمن اعلام کرد و افزود: هر فرد در هر قالب و موضوع یک اثر را می‌تواند به دبیر خانه ارسال کند. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل ABOZARTIVAL.mede@gmail.com بفرستند.

captcha