واگذاری مأموریت‌های جدید به جهاد دانشگاهی در برنامه ششم توسعه
کد خبر: 3673143
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

واگذاری مأموریت‌های جدید به جهاد دانشگاهی در برنامه ششم توسعه

گروه اجتماعی: معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در بازدید از جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: ماموریت‌های مختلفی به جهاد دانشگاهی در برنامه ششم توسعه واگذار شده است، از جمله برای اولین بار چند ماموریت مهم در بخش‌های صنعت ریلی و آب شیرین کن به جهاد دانشگاهی محول شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، احمد شریفی‌زاده، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، امروز 25 آذرماه، در سفر به اراک از بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان مرکزی بازدید کرد.
شریفی‌‌زاده در نشست صمیمی با مدیران جهاد دانشگاهی استان با ابزار خرسندی از اقدامات و پیشرفت چشمگیر واحد استان مرکزی در حوزه‌های مختلف گفت: بدون شک در سطح بندی واحدهای استانی، این استان از بهترین واحدها خواهد بود.
وی افزود: جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حوزه‌های پژوهش، فرهنگی، آموزش و اشتغال، فعال است که باعث شده این استان جزو واحدهای اثرگذار در کشور باشد.
شریفی‌زاده گفت: ماموریت‌های مختلفی به جهاد دانشگاهی در برنامه ششم توسعه واگذار شده است، از جمله برای اولین بار چند ماموریت مهم در بخش‌های صنعت ریلی و آب شیرین کن به جهاد دانشگاهی محول شده است.
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: استان مرکزی جزو استان‌های برتر حوزه صنعت کشور است و انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی در اجرای پروژه‌های علمی و آموزشی حوزه صنعت مشارکت جدی داشته باشد.
به گزارش ایکنا؛ سید جعفر نظامدوست، رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی، نیز در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی استان مرکزی فعالیت‌های متنوع علمی و فرهنگی ارائه می‌دهد، خوشبختانه امروز نگاه ویژه‌ای به جهاد دانشگاهی در استان وجود دارد.
وی افزود: به جرات می‌توان گفت این نهاد انقلابی در بسیاری از فعالیت‌های پژوهشی، از دانشگاه‌های مطرح استان جلوتر است، تعاملات بسیار خوبی بین جهاد دانشگاهی و دستگاه‌های استانی ایجاد شده است که در همین راستا قراردادها و تفاهم نامه‌های خوبی با دستگاه‌های مختلف منعقد کرده‌ایم.
یادآور می‌شود: در این نشست معاونین و مدیران جهاد دانشگاهی استان مرکزی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

captcha