دیدار جمعی از مسئولان لرستان با خانواده شهید ملک‌مراد امرایی
کد خبر: 3673194
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

دیدار جمعی از مسئولان لرستان با خانواده شهید ملک‌مراد امرایی

گروه اجتماعی: در حاشیه معارفه امام جمعه جدید رومشکان جمعی از مسئولان استان و شهرستان کوهدشت با خانواده شهید ملک‌مراد امرایی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، جمعه، 24 آذرماه در حاشیه معارفه امام جمعه جدید رومشکان جمعی از مسئولان استان و شهرستان کوهدشت ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان رومشکان با اهدای گُل و قرائت فاتحه یاد و خاطره 68 شهید این شهرستان را گرامی داشتند و سپس با خانواده شهید ملک‌مراد امراییدر منزل این شهید دیدار کردند.
مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این دیدار ضمن تشکر از کلیه مسئولان استانی و شهرستانی و تجلیل از مقام شامخ خانواده این شهید، گفت: شهید ملک‌مراد امرایی از نوجوانان غیور و بسیجی متولد سال 43 بود که با ورودش به جبهه رشادت‌های زیادی از خود نشان داد و سرانجام در عملیات عاشورای 2 در منطقه چنگوله در سال 64 به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از چند سال در 21 شهریورماه سال 69  پس‌از تفحص در زادگاهش به خاک سپرده شد.
بعد از این دیدار طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور مراسم تکریم حجت‌الاسلام جمیاری، امام جمعه سابق رومشکان و معارفه حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌نیا، امام جمعه جدید شهرستان رومشکان در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) این شهرستان برگزار شد.

 

 

captcha