مسابقات قرآن منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد/ رقابت 276 نفر
کد خبر: 3673217
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

مسابقات قرآن منطقه شمال غرب شیراز برگزار شد/ رقابت 276 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن منطقه شمال غرب شیراز به‌همت مشترك دارالقرآن نور مسجد الغدیر شهرك گلستان و دارالقرآن پیامبر اكرم(ص) سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.

وحید سروستانی، مسئول دارالقرآن‌الكریم نور شهرك گلستان شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری مسابقات قرآن منطقه شمال غرب شیراز خبر داد و گفت: این مسابقات به‌همت دارالقرآن نور مسجد الغدیر شهرك گلستان و دارالقرآن پیامبر اكرم(ص) سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.
وی با بیان اینكه 276 نفر در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات به رقابت پرداختند، افزود: از این تعداد 132 نفر بانو و 144 نفر آقا در دو مقطع سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در این مسابقات شركت كردند.
سروستانی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های حفظ یك، 3، 5، 10، 15، 20 جزء و كل، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم و در بخش آقایان در رشته‌های حفظ یك، 5، 10، 15، 20 جزء و كل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان مفاهیم قرآن كریم برگزار شد.
این قاری برجسته استان فارس، هدف از برگزاری این مسابقات را جذب جوانان منطقه شمال غرب شیراز به كلاس‌های قرآنی و همچنین آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های دارالقرآن‌های این منطقه عنوان كرد.
قاری برتر قوه قضائیه در پایان یادآور شد كه نفرات برگزیده این مسابقات به مسابقات مرحله استانی بسیج استان فارس راه پیدا خواهند كرد.

captcha