دانشگاه فرهنگ و هنر اراک به عنوان مرکز فعال ترویج قرآن و عترت معرفی شد
کد خبر: 3673225
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
حاج علی بیگی:

دانشگاه فرهنگ و هنر اراک به عنوان مرکز فعال ترویج قرآن و عترت معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اراک گفت: در سیزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی، از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز فرهنگ و هنر اراک به عنوان مرکز فعال در ترویج فرهنگ قرآن و عترت معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دانشگاه فرهنگ و هنر اراک در سیزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی، از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان مرکز فعال در ترویج فرهنگ قرآن و عترت معرفی شد.
علیرضا حاج علی بیگی، سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اراک، در این باره گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور هر ساله جشنواره قرآن و عترت را در رشته‌های مختلف آوایی و هنری برگزار می‌کند، در سیزدهمین دوره این جشنواره که دانشجویان هر دانشگاه متناسب با رشته‌های مختلف شرکت دارند، برای اولین بار دانشگاه فرهنگ و هنر اراک در رشته‌های مختلف خوش درخشید و به عنوان مرکز فعال در ترویج فرهنگ قرآن و عترت معرفی شد.
معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: زهرا قدیری، میلاد کرمی، نوشین میرزاخانی و فاطمه السادات میرجوادی در رشته‌های تجسمی، محمد وروانی در رشته عکاسی، مریم غلامی در رشته قرائت، ملیحه نصیری راهجردی در رشته حفظ و رؤیا فراهانی در رشته نقاشی رتبه‌های برتر را در سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت از آن خود کردند.

captcha