خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است
کد خبر: 3673227
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

خدمت به طلبه‌ها خدمت به اسلام است

گروه سیاسی: آیت‌الله علما در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه، گفت: خدمت به طلبه‌ها، خدمت به اسلام و پیامبر اسلام(ص) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، گفت: امروز طلبه‌ها و روحانیون مسئولیت حفظ اسلام و دین مردم را برعهده دارند و خدمت‌رسانی به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: امام خمینی(ره) همواره می‌فرمودند که به من بگویید خدمتگزار و نه القاب دیگر که این کلمه است که مرا خشنود می‌کند و حقیقت این است که تنها چیزی برای انسان می‌ماند همین خدمتی است که به اسلام و مردم انجام داده‌ایم.
آیت‌الله علما تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز خدمات خوبی را از قبیل بیمه طلاب انجام می‌دهد که باید از همه مسئولان آن تقدیر و تشکر کرد و البته این مرکز به دستور مقام معظم رهبری راه‌اندازب شده است که وسعت نظر ایشان در مدیریت حوزه‌ها را نشان می‌دهد که می‌توان گفت انسجام و گستردگی خدمات حوزه‌های علمیه در زمان ایشان در طول تاریخ اسلام بی‌نظیر است.
وی از زحمات مدیر قبلی این مرکز تقدیر و تشکر کرد و از مدیر جدید نیز تقاضای سعه صدر در خدمات‌رسانی به طلاب استان را کرد.
حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی، دستیار ویژه مرکز خدمات حوزه علمیه قم نیز اظهار کرد: مرکز خدمات نقطه امید طلبه‌ها است که در لحظه‌های بن‌بست زندگی خود از قبیل درمان خود و خانواده خود به آن امیدوار باشند.
وی افزود: امیدواریم که مدیر این مرکز هرچه در توان دارد در خدمت به طلاب فروگذار نکند.

captcha