ائمه جمعه مردمی‌ترین مسئولان نظام هستند
کد خبر: 3673244
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
ملك‌مكان:

ائمه جمعه مردمی‌ترین مسئولان نظام هستند

گروه اجتماعی: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینكه ائمه جمعه هم تریبون نظام هستند و هم تریبون مردم، گفت: ائمه جمعه مردمی‌ترین مسئولین نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همایش هم‌اندیشی ائمه جمعه منطقه 3 استان فارس امروز، 25 آذرماه با حضور 20 تن از ائمه جمعه استان به همراه مسئولان ستادهای نمازجمعه، در سالن جلسات فرمانداری کوار برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در این مراسم، رسالت ائمه جمعه را یک رسالت حاکمیتی و دینی عنوان کرد و افزود: همه ائمه جمعه با یک واسطه منصوب مقام عظمای ولایت هستند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ائمه جمعه مسئولان انقلابند و مسئولیتشان در برابر حفظ انقلاب و دفاع از ارزش ها بسیار مهم است.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: ائمه جمعه هم تریبون نظام هستند و هم تریبون مردم و افتخارشان این است که مردمی‌ترین مسئولین نظام جمهوری اسلامی هستند.
یادآور می‌شود، در این مراسم جمعی آیت‌الله سیدمحمد فقیه، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین امام جمعه نی‌ریز نیز حضور داشت.

captcha