سامان حسین‌پور با «آخرین آغوش » به جنگ فضای مجازی آمد
کد خبر: 3673248
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

سامان حسین‌پور با «آخرین آغوش » به جنگ فضای مجازی آمد

گروه فرهنگی: فیلم کوتاه «آخرین آغوش» جدیدترین اثر به نویسندگی، کارگردانی و تدوین سامان حسین‌پور و با تهیه‌کنندگی حوزه هنری آماده نمایش شد.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: سامان حسین‌پور در پنجمین ساخته خود پس از فیلم «مردی که یادش می رفت نفس بکشد» فیلم کوتاه داستانی «آخرین آغوش » را با محوریت تأثیرات مخرب فضای مجازی بر خانواده‌ها با حمایت حوزه هنری استان تولید و آماده نمایش کرده است .
وی افزود: در کنار سامان حسین پور که در نقش نویسنده، کارگردان و تدوین گر ظاهر شده است زانیار لطفی به عنوان مدیر تصویربرداری، محمد توریوریان به عنوان صدابردار، آکو زندکریمی به عنوان دستیار کارگردان، نوید زارع به عنوان دستیار تصویر، ژونا سجادی، فریدون علی رمایی، رشید حسین پور، علی پناهی، محمد پناهی، نیما حسینی، پروین فلاحی و کژال صادقی به عنوان بازیگر در این فیلم ایفای نقش کردند.
رئیس حوزه هنری کردستان بیان کرد: «آخرین آغوش» داستان خانواده‌ای است که آنقدر مجذوب و سرگرم دنیای مجازی هستند که حتی متوجه مرگ پدربزرگشان که کنار آنهاست، نمی‌شوند.
وی یادآور شد: سامان حسین پور متولد 1371 شهرستان سقز است، حسین پور دانشجوی کارشناسی سینما کارگردانی است و تاکنون علاوه بر این فیلم 4 فیلم کوتاه داستانی را با تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان از جمله یک هیچ: ۱۳۹۲ – برگ های پاییزی: ۱۳۹۳ – ماهی: ۱۳۹۴ – مردی که یادش می رفت نفس بکشد: ۱۳۹۵ را کارگردانی و ضمن حضور در بیش از ۵۰۰ جشنواره بین‌المللی و ملی و بالغ بر ۳۰ جایزه معتبر سینمایی را از داخل و خارج از کشور کسب کرده است.

captcha