برپایی نمایشگاه کارتونی «پلتووک» از آثار امیرسهیلی در سنندج
کد خبر: 3673249
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

برپایی نمایشگاه کارتونی «پلتووک» از آثار امیرسهیلی در سنندج

گروه فرهنگی: سومین نمایشگاه انفرادی کارتون‌های امیر سهیلی، با عنوان « پلتووک» از روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه با حمایت حوزه هنری استان کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

شیلان برهانی، سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: سومین نمایشگاه انفرادی کارتون‌های امیر سهیلی، با عنوان « پلتووک» از روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه با حمایت حوزه هنری استان کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه که سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند توانمند حوزه کارتون و کاریکاتور استان محسوب می شود تعداد 31 اثر از آثار کارتونی با نگاهی انتقادی به موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ساعت 17 روز یکشنبه 26 آذرماه افتتاح و به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .
وی با اشاره به سوابق هنری امیر سهیلی افزود : این هنرمند تاکنون ضمن کسب کسب چندین عنوان بین المللی و کشوری من جمله منتخب کارتونهای مطبوعاتی جشنواره مایا کامات هندوستان و کسب سه دیپلم افتخار از کشورهای کوزوو و رومانی داوری و دبیر اجرایی چندین جشنواره کشوری و بین المللی و فعالیت در نشریات کارتون و کاریکاتور کشور را نیز در رزومه فعالیتهای هنری خود دارد.
برهانی افزود : امیر سهیلی هم اکنون بعنوان هیات رییسه و مدرس کارتون خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان مشغول به فعالیت می باشد.
سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری کردستان با دعوت از علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت : در ایام برگزاری نمایشگاه هنردوستان می توانند از ساعات ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۰ عصر از نمایشگاه کارتون پلتووک بازدید کنند.

captcha