برگزاری جشن عبادت در ساری
کد خبر: 3673269
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴

برگزاری جشن عبادت در ساری

گروه معارف: معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: همزمان با ایام هفته قرآن و عترت و نماز، جشن عبادت 27 آذرماه در حسينيه عاشقان ثارالله ساری برگزار می‌شود.

محمد شعبانی، معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: همزمان با ایام هفته قرآن و عترت و نماز جشن عبادت دانش آموزان مدارس سوم ابتدايي دختران و سوم متوسطه اول پسران استان ساعت 11  روز دوشنبه 27 آذرماه در حسينيه عاشقان ثارالله ساری برگزار می‌شود.

 وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم الهی و معنوی ایجاد آمادگی و زمینه‌سازی دانش‌آموزان برای آغاز دوران تکلیف به شکلی جذاب و تبدیل این روز به خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی برای آنان است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه جشن عبادت سر ساييدن به درگاه ربوبي است، تصریح کرد: جشن عبادت یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است.

وي افزود: برگزاری این‌گونه مراسم‌ها با عنوان جشن تکلیف دانش‌آموزان از جمله عوامل موثری است که کودکان و نوجوانان به اهمیت ادای تکلیف الهی و عبادی پی می‌برند.
شعبانی با بیان اینکه این جشن متمركز استاني عبادت ویژه دانش آموزان دبستان در حسينيه عاشقان ثارالله برپا می‌شود، افزود: این مراسم با حضور مسولين استاني و شهرستاني ساعت١١روزدوشنبه ٢٧ اذر برگزار می‌شود.

برگزاری جشن عبادت در ساری

captcha