هدف استکبار جهانی؛ ایجاد غده سرطانی در منطقه
کد خبر: 3673294
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

هدف استکبار جهانی؛ ایجاد غده سرطانی در منطقه

گروه اجتماعی: عضو شورای اسلامی ارومیه گفت: هدف استکبار جهانی با طرح مسئله فلسطین، ایجاد غده سرطانی در منطقه بوده است.

حجت الاسلام محمد خلیل پور عضو شورای اسلامی ارومیه و کارشناس مذهبی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: استکبار جهانی با ایجاد غده سرطانی در منطقه، در صدد ایجاد آشوب زدگی منطقه و از هم پاشیدگی وحدت مسلمانان هستند.

وی افزود: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان، محل معراج رسول اکرم (ص) و محل زیارت تمامی ادیان ابراهیمی، از ارزش خاصی بین تمامی مسلمین جهان برخوردار است.

عضو شورای اسلامی ارومیه بیان کرد: آمریکا با طرح مسله قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، سعی در یهودی سازی قدس داشته تا سبقت یهودیت را ارتقا و مسلمانان را تضعیف کند.

وی با بیان این که فلسطینیان از قدیم ریشه چندین هزار ساله در قدس داشته عنوان کرد: صهیونیست ها در قدس واقعا یک قوم بی ریشه بوده و نمی تواند پایه های خود رو را در قدس محکم کنند.

حجت الاسلام خلیل پور هدف استکبار جهانی در به آشوب کشیدن منطقه را مباحث اقتصادی آمریکا برشمرد و تصریح کرد: دولت های استکباری بخصوص آمریکا با آشوب کشیدن منطقه باعث ایجاد جنگ و نابسامانی شده تا با این طرح خود، اسلحه و صنعت خود را در منطقه به فروش برساند.

وی در رابطه با مباحث اقتصادی مدنظر استکبار جهانی در منطقه ادامه داد: استکبار با تحمیل جنگ در منطقه و به طبعا آن دخالتش در منطقه آشوب زده بیشتر شده و چون این منطقه منبع انرژی بوده، با حضور دائم خود به چپاول سرمایه های ملت ها و دولت ها برای خود سرمایه ایجاد می کنند.

عضو شورای اسلامی ارومیه و کارشناس مذهبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بعد 25 سال اسمی از اسرائیل وجود نخواهد داشت، تاکید کرد: اگر ما مسلمانان با وحدت، همدلی، همراهی، در کنار هم ایستاده و در مقابل استکبار هم اعتقاد و هم پیمان شویم صد در صد بر کل ایادی استکبار پیروز می شویم.

captcha