مسابقات قرآن بسیج استان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3673298
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

مسابقات قرآن بسیج استان تهران برگزار می‌شود

گروه مسابقات: مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج استان تهران طی روزهای آینده و تنها در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن بسیج استان تهران

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج استان تهران روز 30 آذرماه در دو مقطع سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
بر همین اساس این مسابقات تنها در رشته قرائت تحقیق و ترتیل برگزار می‌شود. رقابت‌های رشته حفظ این مسابقات نیز پیش از این و در قالب جشنواره قرآنی الحافظون برگزار شده و نفرات برتر که باید در مرحله کشوری حضور یابند نیز مشخص شده‌اند.
این مسابقات تنها در گروه آقایان در دو بخش بالای 16 سال و زیر 16 سال برگزار می‌شود و در گروه بانوان محدودیت سنی وجود ندارد. رشته‌های گروه آقایان برای زیر 16 سال قرائت تحقیق تقلیدی و قرائت ترتیل و در بالای 16 سال، قرائت مجلسی و قرائت ترتیل خواهد بود. همچنین در گروه بانوان نیز مسابقات در رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود.
این مسابقات در نوبت صبح روز پنج‌شنبه 30 آذرماه در بخش بانوان و در نوبت بعدازظهر نیز در بخش آقایان برگزار می‌شود. محل برگزاری این مسابقات نیز مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج استان تهران که در خیابان دماوند، چهاره راه آیت، میدان امامت، خیابان قاسم‌زاده، پلاک 46 واقع شده است برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین دوره مساباقت قرآن بسیج بهمن‌ماه امسال و با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته برگزار می‌شود از جمله این تغییرات برگزاری تیمی رقابت‌ها است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد امین نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۱
0
0
سلام علیکم
چطور میشه در این مسابقات ثبت نام کرد ؟؟؟؟
زمانش کیه ؟؟؟ و چطوری ؟؟؟؟
محمد امین نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۷
0
0
سلام علیکم
چطور میشه در این مسابقات ثبت نام کرد ؟؟؟؟
زمانش کیه ؟؟؟ و چطوری ؟؟؟؟
captcha