اقدامات نرم‌افزاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید فراموش شود
کد خبر: 3673324
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

اقدامات نرم‌افزاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید فراموش شود

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده، یک وظیفه همگانی است که باید جدی گرفته شود، گفت: در این راستا علاوه بر اقدامات سخت‌افزاری که در جای خود ارزشمند است، از اقدامات نرم‌افزاری نیز نباید غفلت شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، عصر روز گذشته در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، گفت: نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا و جانبازی و ایثارگری‌های رزمندگان از ذهن نسل‌ها پاک شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های خاص پارک موزه دفاع مقدس شمیم پایداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس آبرویی برای استان است و باید تقویت شود.
خدابخش، با بیان اینکه در کنار سخت افزار ارزشمند، باید بر روی فعالیت‌های نرم افزاری هم تلاش شود گفت: برای انتقال هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل فعلی و آینده، از فعالیت‌های نرم افزاری غفلت نشود.
استاندار آذربایجان‌شرقی، حضور شهدای گمنام دراین مرکز فرهنگی را در فضای معنوی این مرکز فرهنگی و پارک موزه شمیم پایداری بسیار مفید دانست و گفت: شهرداری هم باید منابع مالی لازم را اختصاص دهد.
وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی باید به سرعت، با تامین محتوای فرهنگی به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار گیرد ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تامین محتوای فرهنگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس است و مدیران این حوزه برای بهره برداری در این تاریخ تلاش کنند.

captcha