دانشجو برای انجام پژوهش دینی و علمی به انگیزه نیاز دارد
کد خبر: 3673326
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

دانشجو برای انجام پژوهش دینی و علمی به انگیزه نیاز دارد

گروه معارف: معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه انگیزه مهم‌ترین هدف یک دانشجو برای انجام طرح پژوهشی است، عنوان کرد: تمام پژوهش‌ها در عرصه دینی، پژوهشی و علوم انسانی بدون انگیزه بی‌معنا است. باید یک راهبری انجام شود.

معصومه علی‌نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص کاربردی بودن پِژوهش در دانشگاه فرهنگیان، عنوان کرد: نهضت بسیار خوبی در زمینه علمی و پژوهشی در این دانشگاه توسط دانشجویان و معلمان علاقه‌مند راه افتاده است.
وی ادامه داد: این افراد مقالات بسیار خوب پژوهشی «آی اس آی» را آماده‌سازی می‌کنند و در محافل علمی عملکرد خود را گزارش می‌دهند.

علی‌نژاد عنوان کرد: امیدواریم مبالغی که مسئولان به عنوان انجام کارهای پژوهشی می‌خواستند در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دهند به زمان خودش پرداخت شود که این مسئله موجب انگیزه بین همکاران و دانشجویان می‌شود.
دانشجو برای انجام پژوهش دینی وعلمی به انگیزه نیاز دارد

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه انگیزه مهم‌ترین هدف یک دانشجو برای انجام طرح پژوهشی است، بیان کرد: تمام پژوهش‌ها در عرصه دینی، پژوهشی و علوم انسانی بدون انگیزه بی‌معنا است. باید یک راهبری انجام شود.

وی در ادامه گفته‌های خود برگزاری هفته و نمایشگاه پژوهش را مطلوب دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه پژوهش بسیار اصولی است و باید علاوه بر تبلیغات به دنیا اعلام کنیم که ما هم دست‌اندرکار امر پژوهش هستیم و اعتقاد به پژوهش داریم، یک هفته تجلیل از پژوهشگران به همراه به نمایش گذاشتن آثار خرد و کلان آنها می‌تواند مؤثر باشد.

captcha