نخستین کارگروه تخصصی پویانمایی رضوی تشکیل شد
کد خبر: 3673334
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
به دستور تولیت آستان قدس رضوی؛

نخستین کارگروه تخصصی پویانمایی رضوی تشکیل شد

گروه فرهنگی: اولین کارگروه پویانمایی رضوی با حضور تنی چند از اساتید این هنر توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، اولین جلسه کارگروه تخصصی پویانمایی رضوی، با حضور حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، محمدعلی چمی‌گو، مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و نیز اساتید این رشته در دو بخش صبح و عصر روز پنجشنبه، 23 آذرماه در این مؤسسه برگزار شد.
پیرو دیدار و دستور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی با جمعی از هنرمندان حوزه پویانمایی کشورهمزمان با تاریخ 21 شهریورماه، روز ملی سینما، تشکیل کارگروه تخصصی پویانمایی در آستان قدس رضوی با استفاده از تجربیات و عضویت جمعی از متخصصان و فعالان پویانمایی و هنرهای دیجیتال در دستور کار مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی قرار گرفت.
مطابق چهارمین بند از منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی عظیم آستان قدس رضوی در فضای عمومی کشور و جهان اسلام مورد تاکید واقع شده است، حمایت از هنر پویانمایی به منظور ایجاد بستری مناسب برای فعالیت هدفمند در راستای خلق آثار پویانمایی مرتبط با رسالت‌های آستان قدس رضوی از جمله اهم اهداف تشکیل این کارگره تخصصی است.
همچنین در این کارگروه، تدوین سیاست‎های جامع و راهبردی آستان قدس رضوی در حوزه پویانمایی با نگاهی به بیانات رهبر معظم انقلاب و برآورد خواسته‌ها و نیازهای پویانمایی کشور در حوزه فرهنگ رضوی جز برنامه‌های جلسه آتی قرار گرفت.

captcha