آسیب‌شناسی «بیماری‌های اخلاقی» در کتاب کلیسای غنا
کد خبر: 3673339
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

آسیب‌شناسی «بیماری‌های اخلاقی» در کتاب کلیسای غنا

گروه بین‌الملل: کلیسای غنا کتابی با موضوع آسیب‌شناسی بیماری‌های اخلاقی و روانی را در 192 صفحه چاپ و روانه بازار کرد.

آسیب‌شناسی معضلات اجتماعی در کتاب کلیسای غنابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در غنا؛ این کتاب در 13 فصل با عنوان «دندان شکسته» ضمن اشاره به آسیب‌ها و بیماری‌های مهم اخلاقی و فکری که جامعه مسیحی غنا دچار آن شده است، راه‌های مبارزه با آن‌ها را ارائه می‌کند.


کلیسای غنا بر این مسئله تأکید دارد که فساد، زنا، خشونت و ناسزاگویی، حرص و طمع و نیز مادی‌گرایی در بین مردم و روحانیون مسیحی باعث ننگ بوده و باید با آن مبارزه کرد.


یکی از مبلغان مسیحی که خود نویسنده کتاب است، گفت: ما دیدیم تلاش دولت در این زمینه کافی نیست؛ لذا شورای مسیحیت غنا تصمیم بر چاپ این کتاب گرفت.


وی افزود: ما اعتقاد داریم اگر این بیماری‌ها به درون روحانیت مسیحی وارد شود خطرات بزرگی برای کل جامعه غنا خواهد داشت.


این نویسنده مسیحی تصریح کرد: بررسی‌های کلیسا نشان داده است افزایش برخی انحرافات فکری و اخلاقی جامعه را با آسیب‌های روانی مواجه کرده است.وقتی افزایش اختلافات خانوادگی را می‌بینیم به این نتیجه می‌رسیم که حتما کلیسا به وظایف خود به طور کامل عمل نکرده است، بنابراین وظیفه خود دانستیم تا با چاپ این کتاب آگاهی‌های لازم را ارائه دهیم.


وی گفت: اكنون مسئولیت نویسندگان و روزنامه‌نگاران است تا با هر گونه بیماری که منجر به آسیب‌های دینی شود مبارزه كنند و آن وقت می‌توانیم ادعا کنیم که فضای کلیساهای غنا از هر گونه آلودگی مبرا شده است.


لازم به ذکر است که چاپ نخست این کتاب به قیمت بسیار بالایی برابر با 5 هزار سِدی غنا(هزار یورو) به فروش رفت/.

captcha