تهیه و تولید 9 مستند با موضوع مبلغین دینی مستقر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3673344
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
ضامنی خبر داد:

تهیه و تولید 9 مستند با موضوع مبلغین دینی مستقر در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تهیه و تولید 9 مستند تلویزیونی در زمینه فعالیت‌های روحانیون مستقر این استان خبر داد.

حسین ضامنی، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: از ابتدای تابستان 96 تاکنون 8 مستند در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی روحانیون و یک مستند مرتبط با شهید مدافع حرم، شهید حاج منصور عباسی در استان چهارمحال و بختیاری تهیه و تولید شد.
ضامنی افزود: این مستندها با حضور گروه مستندساز در امتداد فلق ساخته شدند و از شبکه یک سیما پخش می‌شوند که تاکنون چهار مستند آن به روی آنتن رفته است.
کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: چهار مستند از مجموع 8 مستند از فعالیت‌های روحانیون، از جمله فعالیت‌های حجت‌الاسلام فرامرزی در بخشِ منج لردگان، حجت‌الاسلام حبیبی در شهر گوجان ِ شهرستان فارسان، حجت‌الاسلام احمدی در شهر طاقانکِ شهرستان شهرکرد و حجت‌الاسلام کریم زاده در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن در چند روز گذشته پخش شده است.
وی بیان کرد: مستندِ حجت‌الاسلام بابایی در روستای شوراب صغیر شهرستان سامان، حجت‌الاسلام رنجبر در روستای امام قیس شهرستان بروجن، حجت‌الاسلام قاضی زاده در روستای دزک شهرستان کیار، حجت‌الاسلام طهماسبی در شهرستان لردگان و مستند شهید حاج منصور عباسی هم تولید و برای تدوین و انجام دیگر مراحل به منظور پخش به تهران ارسال شده است.
ضامنی گفت: تهیه‌کننده‌ این برنامه مهران رستمی، تصویربردار هاشم عطار، صدابردار حسن عطار و به کارگردانی مهدی رمضانی و مصطفی تقی زاده است که به سفارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تولید و پخش می‌شود.
یادآور می‌شود طرح گسترش روحانی در کشور به ویژه در شهرک‌ها و مراکز دهستان، از طرح‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی است، این طرح که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های جبهه فرهنگی، تبلیغی کشور است، در عمر کوتاه خود دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است.
هدف اساسی این طرح، بسط عدالت نظام جمهوری اسلامی در جنبه فرهنگی و در عرصه تبلیغ است و اساس کار بر نشر مبانی و معارف اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله است.

captcha