برگزاری طرح آموزشی «تثبیت حفظ» از سوی مهد قرآن استان تهران
کد خبر: 3673352
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

برگزاری طرح آموزشی «تثبیت حفظ» از سوی مهد قرآن استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهد قرآن استان تهران طرح آموزشی تثبیت حفظ قرآن برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، جواد فومنی، مدیر مهد قرآن استان تهران از برگزاری طرح آموزش نیمه‌حضوری تثبیت حفظ، ویژه حافظان کل قرآن خبر داد.
وی با اشاره به برخی از مشکلات حفاظ برای عدم مرور آیات و تثبیت محفوظات، فراموشی حفظ و همچنین نبود کلاس‌های استاندارد آموزشی تصریح کرد: در طرح آموزش نیمه‌حضوری تثبیت حفظ، علاوه بر برنامه‌ریزی، تمرین، پرسش و پاسخ تلفنی مربی با حافظ کل و حداقل یک جلسه آموزش حضوری در طول ماه پیش‌بینی شده است .
بنا بر این گزارش مدیر مهد قرآن استان تهران ، حافظان کل کانون‌های تحت پوشش استان تهران را بیش از 1000 حافظ کل برشمرد و افزود: با انجام اطلاع‌رسانی به مسئولان مجامع غرب، مرکزی، شرق و شمال تهران برای حافظان کل عضو مهد قرآن ثبت نام از اول دی‌ماه آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حافظان کل غیر عضو هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند، گفت: مدت برگزاری طرح آموزشی تثبیت حفظ قرآن یک دوره، هفت ماهه است. همچنین ارائه جزوه آموزشی، اخذ آزمون، بیان نکات آموزشی صوت و لحن و تجوید در طرح تثبیت با هدف حضور کیفی حافظان کل قرآن در آزمون سراسری «ترنم وحی» ویژه حافظان عضو مؤسسه مهد قرآن و نیز سایر مسابقات حفظ قرآن است .
فومنی ادامه داد: متقاضیان این طرح می‌توانند تا نیمه اول دی‌ماه سال جاری جهت ثبت نام با شماره 33523104 دفتر مهد قرآن استان تهران تماس بگیرند.
یادآور می‌‎شود، علاقه‌مندان جهت آموزش جامع قرآن و عترت حفظ، مفاهیم، تدبر، معارف اهل‌ بیت(ع) دوره‌های تربیت مربی کودک، به کانون‌های تحت پوشش در مناطق مختلف تهران به پایگاه اینترنتی مؤسسه مهد قرآن به نشانی www.ayeh.ir مراجعه کنند.

captcha