برگزاری جشنواره سینمایی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3673374
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
همزمان با هفته قرآن و عترت استان؛

برگزاری جشنواره سینمایی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره سینمایی قرآن و عترت همزمان با هفته قرآن و عترت استان خبر داد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: جشنواره سینمایی همزمان با هفته قرآن و عترت و به همت دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی افزود: داستان‌های قرآن و عترت، زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)، زندگی و سیره معصومین (علیه السلام)، زندگی و سیره دیگر شخصیت‌های قرآنی و تمثیل‌های مرتبط با قرآن و عترت از موضوعات بخش اصلی جشنواره سینمایی قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری است.
کارگران توحید، نبوت، عدل، امامت، غدیر، مهدویت، ولایت، تقریب مذاهب، اسلام‌شناسی، اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، تأثیر معارف اسلامی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، مدافعان حرم، مقاومت و پایداری، خودباوری، کانون خانواده، سبک زندگی و عفاف و حجاب را از مضامین و معارف دینی و قرآنی جشنواره سینمایی قرآن و عترت عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره سینمایی قرآن و عترت 30 آذرماه جاری است.
وی عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.qiachb.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33334890 تماس بگیرند.

captcha