برگزاری 9 گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس سرایان
کد خبر: 3673384
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

برگزاری 9 گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس سرایان

گروه معارف: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان گفت: 9 گفتمان دینی با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی در مدارس سرایان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این گفتمان‌ها در مدارس دخترانه و پسرانه و با اولویت مدارس شبانه‌روزی برگزار شد.
وی افزود: در این گفتمان‌ها، حجت‌الاسلام قدوسی از علمای قم به بحث پیرامون نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی پرداختند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان بیان کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی تیغ دو دم است و افراد می‌توانند از آن استفاده خوب یا بد کنند، باید به آن پرداخت.
سهرابی‌نژاد با بیان اینکه فضای مجاری، آسیب‌های زیادی دارد، تصریح کرد: نماز انسان را از فساد و فحشا باز می‌دارد و می‌تواند انسان را از گزند آسیب‌های فضای مجازی مصون نگه دارد.
وی با بیان اینکه نماز راس دین نماز است، افزود: نماز می‌تواند به عنوان کاهش‌دهنده آسیب‌های اجتماعی کمک‌کننده باشد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان یادآور شد: برگزاری این گفتمان‌ها در اهمیت دادن به نماز در کاهش آسیب‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

 

 

 

captcha