تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی «مبارزه با مفاسد اقتصادی»
کد خبر: 3673405
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی «مبارزه با مفاسد اقتصادی»

گروه اجتماعی: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی با محوریت «مبارزه با مفاسد اقتصادی» به میزبانی گیلان تا 10 دی 96 تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی با محوریت «مبارزه با مفاسد اقتصادی» به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان گیلان برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «مبارزه با مفاسد اقتصادی» تا 10 دی 96 تمدید شد.

اشاعه و ترویج آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی از طریق رسانه های مجازی و مکتوب، گسترش فعالیت های مطالبه گرانه رسانه ای در حوزه سلامت اقتصادی و تقدیر از فعالان حوزه اقتصادی(اقتصاد مقاومتی) رسانه های مجازی و مکتوب از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

چگونگی پیگیری منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقش مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی، بانکداری اسلامی حامی اقتصاد مقاومتی، مطالبه مردمی در مبارزه با پولشویی و فساد اقتصادی، ضرورت مبارزه با ویژه خواری و فساد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش قانون گذاران در مبارزه با فساد اقتصادی هفت محور جشنواره ملی «مبارزه با مفاسد اقتصادی» است.

شرکت کنندگان در بخش مطبوعات می توانند آثار خود را در قالب سرمقاله، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، مصاحبه و تیتر و شرکت کنندگان در بخش خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایکنا، اختتامیه جشنواره ملی «مبارزه با مفاسد اجتماعی» به طور مشترک با اختتامیه جشنواره «ابوذر» نیمه دوم دی 96 در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

29 آذر 96 آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «ابوذر» است.

دبیرخانه جشنواره ملی «مبارزه با مفاسد اقتصادی» واقع در استان گیلان، رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان می باشد. همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 33142305 تماس بگیرند.

captcha