آغاز فراخوان اولین جشنواره استانی بانوی انقلابی در کرمانشاه
کد خبر: 3673426
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

آغاز فراخوان اولین جشنواره استانی بانوی انقلابی در کرمانشاه

گروه فرهنگی: جشنواره بانوی انقلابی با هدف احیای گفتمان انقلاب اسلامی و نقش بانوان در مسیر تحقق تمدن اسلامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، اولین جشنواره استانی بانوی انقلابی در کرمانشاه با هدف احیای گفتمان انقلاب اسلامی و نقش بانوان در مسیر تحقق تمدن اسلامی برگزار می‌شود.
برگزاری این جشنواره برای اولین‌بار در استان و با هدف بازیابی هویت حقیقی بانوی مسلمان در چهاربخش «ادبی، هنری، علمی – پژوهشی و فناوری» برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در بخش‌های یاد شده در رشته‌های «شعر، داستان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، متن کوتاه ادبی و طنز، خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکس، مستند فیلم کوتاه، پویانمایی، پوستر، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و تولید نرم‌افزار» ارائه کنند.
از اهداف برگزاری این جشنواره تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نقش بانوان در جغرافیای قدرت انقلاب در مسیر تحقق تمدن اسلامی«ارائه الگوی نه شرقی و نه غربی بانوی مسلمان به جهان، جریان سازی مؤثر و اسلامی در حوزه بانوان و خانواده» است.
محور این جشنواره شامل«حضرت زهرا(س) الگوی بانوی انقلابی امروز، ویژگی‌های بانوی انقلابی، بانوی انقلابی و تربیت خانواده طراز انقلاب اسلامی، نقش و جایگاه بانوی انقلابی در حکومت اسلامی، وظیفه بانوی انقلابی در زمینه‌سازی ظهور، بانوی انقلابی و مواجهه با جنگ نرم، بانوی انقلابی و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و بانوی انقلابی و اقتصاد مقاومتی» است.
شرایط آثار ارسالی؛ تعداد صفحات مقالات حداکثر 15 صفحه و ارسال سی دی محتوا الزامی است. تایپ با فونت 14 نازنین، به آثار دست‌نویس ترتیب اثر داده نخواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در جشنواره تا 10 بهمن فرصت دارند تا آثار خود را به ستاد جشنواره بانوی انقلابی به آدرس«میدان سپاه، انتهای بلوار زن، سازمان بسیج دانشجویی، مدیریت خواهران» ارسال کنند.
زمان برگزاری جشنواره در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است و آثار برگزیده به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.

captcha