153 نفر سنندجی تحت آموزش‌های قرآنی مؤسسه جنت المأوی قرار گرفتند
کد خبر: 3673442
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

153 نفر سنندجی تحت آموزش‌های قرآنی مؤسسه جنت المأوی قرار گرفتند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی جنت المأوی در سنندج با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی این مؤسسه گفت: 153 نفر سنندجی تحت آموزش های قرآنی مؤسسه جنت المأوی قرار گرفتند.

شهلا حسین‌پناهی، مدیرمؤسسه قرآنی جنت المأوی در سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری کلاس‌های قرآنی این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: 153 نفر سنندجی تحت آموزش های قرآنی مؤسسه جنت المأوی قرار گرفتند.
وی افزود: کلاس‌های قرآنی این مؤسسه در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ تفسیر، نقاشی، خوشنویسی، خطاطی، احکام، صوت و لحن، تجوید، دف‌نوازی، تواشیح، ترتیل خوانی، صرف و نحو عربی ویژه خردسالان و بزرگسالان بوده است.
حسین‌پناهی اعلام کرد: از این تعداد قرآن‌آموز 25 نفر در کلاس روخوانی و روانخوانی، 17 نفر در رشته حفظ خردسالان، 12 نفر حفظ بزرگسالان، 22 نفر در رشته تجوید، هشت نفر در رشته تفسیر، 25 نفر در دف نوازی، 18 نفر صرف و نحو، 20 نفر در رشته تربیت مربی مهد و شش نفر نقاشی و طراحی شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به بهره‌مندی از تجارب اساتید برجسته قرآنی در برگزاری این کلاس‌های قرآنی بیان کرد: استاد زاهد مرادی، آشنا سیدزاهدی، منوچهر گرامیاری، حیدر الماسی، اسماعیل مولودی، شهلا حسین پناهی، ثریا عزیزی، حمید وکیلی به عنوان مربیان کلاس‌های قرآنی مؤسسه با ما همکاری دارند.
مدیرمؤسسه قرآنی جنت المأوی در سنندج عنوان کرد: سال گذشته ۳۰۰ نفر قرآن آموز از کلاس‌های مختلف مؤسسه قرآنی جنت المأوی سنندج بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه حفظ قرآن افزود: 55 نفر از حافظان قرآن کریم در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کردند که 27 نفر خردسال و 28 نفر نوجوانان و جوانان بودند که در پایان با اهدای جوایزی از برگزیدگان تجلیل شد.

captcha