تمدید مهلت ثبت نام مدیر کاروان عتبات تا 30 آذر
کد خبر: 3673445
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام مدیر کاروان عتبات تا 30 آذر

گروه اجتماعی: فعال با اشاره به آغاز ثبت نام فراخوان معاون آموزشی عتبات عالیات از 25 آبان، گفت: مهلت ثبت نام شرکت در آزمون مدیریت کاروان عتبات عالیات تا 30 آذر 96 تمدید شد.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در نظر دارد به منظور تامین کسری مدیر کاروان عتبات عالیات عراق در برخی از شهرها از طریق فراخوان عمومی، متقاضیان(مرد) واجد شرایط را شناسایی کند.

وی افزود: متقاضیان پس از موفقیت در آزمون، مصاحبه و آموزش، یک سفر به عنوان معاون آموزشی و با پرداخت هزینه در معیت یکی از کاروان ها اعزام و در صورت عملکرد قابل قبول در لیست مدیران کاروان عتبات قرار خواهند گرفت تا بتوانند با هماهنگی دفاتر زیارتی به عنوان مدیر کاروان عتبات اعزام شوند.

این مقام مسئول تشکیل کاروان، آماده‌سازی شرایط و ملزومات سفر و انتقال زائران به مرز خروجی کشور(هوایی – زمینی)، حضور در مرز ورودی کشور عراق و انتقال زائران به محل اقامت در شهرهای مقدس و انجام زیارات، پیگیری و انجام امور اجرایی و فرهنگی کاروان در شهرهای محل اقامت، آماده‌سازی شرایط و انتقال زائران به سایر شهرهای مقدس و انجام زیارات، آماده‌سازی شرایط و انتقال زائران به مرز خروجی کشور عراق جهت بازگشت به کشور و حضور در مرز ورودی کشور(هوایی – زمینی) و انتقال زائران به شهر مبدا را از جمله رئوس وظایف مدیر کاروان عتبات عالیات عراق دانست.

فعال آغاز ثبت نام فراخوان معاون آموزشی عتبات عالیات را 25 آبان 96 دانست و گفت: متقاضیان می بایست دارای شرایط اختصاصی اعم از حداقل سن 25 و حداکثر 50 سال، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، قبولی در آزمون جذب منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت و گذراندن مراحل آن، بومی بودن در استان و شهر مربوطه و ثبت نام در سامانه ثبت نام عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با پرداخت هزینه و اعزام به عنوان معاون آموزشی باشند.

مدیر حج و زیارت گیلان از تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون مدیریت کاروان عتبات عالیات تا 30 آذر 96 خبر داد و خاطرنشان کرد: آزمون مورد نظر همزمان با 15 دی 96 برگزار و اعلام نتایج در 26 دی 96 اعلام می شود. همچنین نتیجه نهایی(براساس نیاز هر شهر) و معرفی پذیرفته  شدگان برای دوره آموزش از تاریخ 3 اسفند 96 اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایکنا، سامانه جامع کارگزاران به نشانی kargozaran.haj.ir همچنان فعال خواهد بود و متقاضیان می توانند تا تاریخ یاد شده برای نام نویسی به این سامانه مراجعه کنند.

captcha