برگزاری نخستین جلسه ستاد دهه‌ فجر انقلاب ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3673455
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

برگزاری نخستین جلسه ستاد دهه‌ فجر انقلاب ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: نخستین جلسه ستاد دهه‌ فجر انقلاب ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از ایسنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، 25 آذرماه در نخستین جلسه ستاد دهه‌ فجر انقلاب ‌اسلامی چهارمحال و بختیاری، تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف و اندیشه انقلاب، زمینه سازی برای بسط پیام انقلاب، توجه به عوامل آسیب‌زننده انقلاب و تقویت مشارکت‌های مردمی را از اهداف ستاد دهه‌ی فجر انقلاب ‌اسلامی استان برشمرد.
گرجی با اشاره به اینکه نزدیک به 123 ستاد شهری و بخشی برنامه‌های سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: محور اساسی جشن‌های امسال امید آفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی، خود باوری، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
وی با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های متولی برنامه‌های خود را راس ساعت مقرر اجر کنند، تاکید کرد: برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی امسال در استان برنامه‌ای متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.
گرجی جوان گرایانه نبودن، نبود خلاقیت کافی، عدم تناسب برخی برنامه‌ها، عدم غنی سازی محتوای برنامه‌ها، ضعیف بودن جلوه برخی جشن و سرودهای به دلیل نبود اعتبارات کافی را از نقاط ضعف برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا برنامه‌ها به بهترین نحو انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا راهپیمایی 22 بهمن امسال را با حضور خانواد‌ه‌ها برگزار کنیم که این امر مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی است.
در این جلسه مقرر شد تا دستگاه‌های متولی برگزاری جشن‌ها، هماهنگی و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

captcha