پویش «من واقف قرآنی‌ام »در مدارس استان خراسان رضوی آغاز شد
کد خبر: 3673468
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

پویش «من واقف قرآنی‌ام »در مدارس استان خراسان رضوی آغاز شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد: این پویش با شعار« من_واقف_ قرآنی ام» و به منظور موج آفرینی در زمینه مشارکت هر چه بیشتر فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها در زمینه وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز آغاز شد.

علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: پویش من واقف قرآنی‌ام برای اولین بار در سطح کشور و در ادامه طرح بزرگ وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز آغاز شد.
وی افزود: در این طرح فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین آنها پس از شرکت در طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز با تگ « من_ واقف_ قرآنی ام» عکس گرفته و تصاویر خودشان را در سامانه ایران پرورشی ثبت می‌کنند.
مهدوی‌خواه با اشاره به هدف از اجرای این طرح، گفت: این طرح با هدف موج‌آفرینی و جلب مشارکت هر چه بیشتر آحاد دانش‌آموزان، فرهنگیان جهت شرکت در وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز راه اندازی شده که با استقبال چشم‌گیر دانش آموزان و فرهنگیان در سطح استان مواجه شده است.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح، می‌توانند تصاویر خودشان با تگ «من واقف قرآنی‌ام» را در سامانه ایران پرورشی ثبت کرده و همچنین تصاویر شرکت کنندگان در این طرح را مشاهده کنند.
مهدوی‌خواه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز، افزود: استقبال جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان از این طرح بسیار چشمگیر و ستودنی بوده است، به صورتی که تاکنون بیش از 90 هزار دانش آموز، فرهنگی و ولی دانش آموز در سامانه ایران پرورشی اسامی خودشان را به عنوان واقف ثبت کرده‌اند، که امید داریم با تبلیغ و ترویج هر چه بیشتر این طرح، این تعداد به 500 هزار نفر هم برسد.
وی ادامه داد: یکی از روش‌های مشارکت در طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز، استفاده از درگاه موبایلی است به گونه‌ای که علاقه‌مندان می‌توانند با شماره گیری *0780*2529# و انتخاب گزینه وقف مشارکتی، قرآنی، دانش آموزی، استانی مبلغ مورد نظر را به صورت غیر حضوری بفرستند.
وی گفت: اولین فاز مبالغ جمع آوری شده در طرح وقف مشارکتی قرآن، عترت و نماز در دهه مبارک فجر تبدیل به عین منفعتی خواهد شد.

captcha