آمادگی جامعة‌القرآن برای برپایی انتقال تجربیات قرآنی به مرکز اسلامی ایالت مناساز آمریکا
کد خبر: 3673518
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

آمادگی جامعة‌القرآن برای برپایی انتقال تجربیات قرآنی به مرکز اسلامی ایالت مناساز آمریکا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی جلسه مدیر جامعةالقرآن با اعضای هیئت مرکز اسلامی مناساز آمریکا بر گسترش تعاملات بین مؤسسه و این مرکز در عرصه آموزش و بهره‌گیری از شیوه‌های آموزشی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع)، هیئتی از مرکز اسلامی ایالت مناساز روز گذشته، 25 آذرماه با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه و حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه دیدار وراهکارهای همکاری‌های مشترک را مورد بررسی قرار داده و با فعالیت‌های این مؤسسه در زمینه آموزش علوم قرآنی آشنا شدند.
در این دیدار اعضای هیئت مرکز اسلامی مناساز آمریکا بر گسترش تعاملات بین مؤسسه و این مرکز در عرصه آموزش و بهره‌گیری از شیوه‌های آموزشی تأکید شد.
در این ملاقات حجت‌الاسلام طباطبایی ضمن تشکر از حضور این هیئت در مؤسسه از همکاری‌های این مؤسسه و برقراری ارتباط با مرکز اسلامی مناساز استقبال کرد.
حجت‌الاسلام طباطبایی در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به فعالیت گسترده مؤسسه در داخل کشور گفت: جامعة‌القرآن علاوه بر 800 شعبه فعال در کشور در سایر کشورها نیز شعب فعال در زمینه آموزش علوم قرآن و تربیت مربی دارد.
مدیر جامعةالقرآن تصریح کرد: الحمدلله مؤسسه جامعةالقرآن در زمینه آموزشی ویژه خردسالان و بزرگسالان رتبه اول در سطح کشور را دارا است و از نظر تعداد شعب و مدارس نیز بسیار فعال است همچنین در زمینه آموزش و تربیت مربی نیز سالانه حدود هزار و 200 شرکت‌کننده در این مرکز از آموزش‌های تربیت مربی برخوردار می‌شوند.
وی با تأکید بر انتقال تجربیات، افزود: ما این تجربیات علوم قر آنی را بر اثر ممارست بدست آورده‌ایم و می‌توانیم این علوم را نشردهیم و آمادگی داریم این آموزش‌ها را در مرکز اسلامی ایالت مناساز نیز اجرا کنیم.
در پایان این دیدار مقرر شد، مرکز اسلامی مناساز نسبت به معرفی یک نماینده جهت همکاری‌ و تعامل با مؤسسه هماهنگی و اقدام کند.

captcha