9 دی برای حمايت از نظام و رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفت
کد خبر: 3673519
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

9 دی برای حمايت از نظام و رهبر انقلاب اسلامی شکل گرفت

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: خیزش عمومی مردم در نهم دی برای حمايت از نظام و رهبرانقلاب شکل گرفت و این حماسه هرسال بايد باشكوه تر و گسترده تر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمين سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در همايش ائمه جمعه استان در مراغه گفت: خیزش عمومی مردم در نهم دی برای حمايت از نظام و رهبرانقلاب شکل گرفت و این حماسه هرسال بايد باشكوه تر و گسترده تر برگزار شود.
وی، افزود:  قبل از نهم دی سال 88 ايران در مذاكرات هسته‌ای با غربي‌ها به برتری رسيده بود، اما حركت ناشايست فتنه گران، اعتبار كشور را در سطح بين‌الملل پايين آورد.
حجت الاسلام آل هاشم، با بيان اينكه اين فتنه در خارج از کشور طراحي شده بود افزود: در فتنه سال 88 عده ای بي بصيرت از روي ناآگاهي وارد اردوي دشمن شدند ولي بعد از نهم دي بيدار شده و بازگشتند.
امام جمعه تبريز افزود: مردم ايران اسلامي پس از توطئه فتنه گران با تدبير هوشمندانه و زكاوت رهبر معظم انقلاب بار ديگر اميدهاي براندازي انقلاب از سوي دشمنان را به ياس تبديل کردند.
حجت‌الاسلام آل هاشم تصریح کرد: مردم هرسال با حضور پرشور خود در گرامي داشت اين روز، براي ماندگاري آن بعنوان يك حادثه تاريخي تاكيد مي‌كنند.
نماينده ولي فقيه در آذربایجان شرقی، با گراميداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، از ائمه جمعه خواست با حضور دردانشگاه‌ها بر وحدت این دو قشر و انسجام ملی تلاش كنند.
وي همچنین بر توسعه حوزه‌هاي علميه خواهران در استان تاكيد کرد و افزود: هم اكنون در استان 14 حوزه علميه خواهران فعال است كه اين ظرفيت نسبت به تعداد علاقمندان براي تحصيل در اين زمينه بسيار كم است.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: سازمان‌هاي تبليغات اسلامي، آموزش و پروش و نهادهای فرهنگي و آموزشي مي‌توانند از حضور بانوان طلبه در بحث آموزش علوم و معارف اسلامي بيشتر بهره مند شوند.

captcha