حضور 250 هنرمند شاخص در قالب جشنواره‌های ویژه فجر در لرستان
کد خبر: 3673538
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

حضور 250 هنرمند شاخص در قالب جشنواره‌های ویژه فجر در لرستان

گروه فرهنگی: معاون ارشاد لرستان با اشاره به برگزاری سه جشنواره طی سه ماه پایانی امسال در لرستان، گفت: لرستان میزبان بیش‌از ٢٥٠ هنرمند شاخص کشوری در قالب جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر خواهیم بود .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، فرید رحمتی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 26 اذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری سه جشنواره بین‌المللی تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر طی دو ماه آینده در استان خبرداد.
وی گفت: طی دی‌ماه و بهمن‌ماه امسال، میزبان بیش‌از ٢٥٠ هنرمند شاخص کشوری در قالب جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر خواهیم بود .
رحمتی ادامه داد: در گام اول و از دهم تا بیستم دی‌ماه امسال، جزء پنج استانی خواهیم بود که میزبان آثار راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند و برخی از نمایش‌های شرکت‌کننده در این رویداد، علاوه‌بر اجرا در تهران، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد خرم‌آباد نیز به روی صحنه می‌روند
معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: در دهه پایانی دی‌ماه شاهد حضور گروه‌ها و هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در استان خواهیم بود که طی ١٠ شب در خرم‌آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت .
رحمتی در ادامه از برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر طی بهمن‌ماه سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: آثار راه‌یافته به این جشنواره در قالب نمایشگاه‌های محتلف در معرض دید علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان به تئاتر و موسیقی برای دیدن آثار حاضر در این جشنواره‌های فجر استانی، باید نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند که شیوه خرید آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

captcha