پیشکسوتان دفاع مقدس کارت شناسایی دریافت می‌کنند
کد خبر: 3673586
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

پیشکسوتان دفاع مقدس کارت شناسایی دریافت می‌کنند

گروه فرهنگی: رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از صدور کارت شناسایی برای پیشکسوتان دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز 26 آذرماه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و مقاومت حماسه‌های بزرگی را در هشت سال دفاع مقدس رقم زدند، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه به برکت مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس است که دشمن جرئت تعرض به کشور ما را ندارد.
وی پیروزی جبهه مقاومت سوریه را حاصل الگوبرداری از دفاع مقدس دانست و افزود: با شکست آمریکا و صهیونیسم و داعش، امروز ایران در اوج قدرت قرار دارد.
براتلو عنوان کرد: رزمندگان ما با دست خالی به این جایگاه و موفقیت دست پیدا کردند و امروز نسبت به این مجاهدت بی توجه شدیم و پیشکسوتان را رها کردیم.
وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از دفاع مقدس به عنوان گنج یاد کرده و بر ضرورت استخراج گنج از دل دفاع مقدس تأکید کردند.
این مسئول همچنین با بیان اینکه جهاد و مقاومت ریشه در قرآن دارد به بیانات حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام فرمودند: «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند.»
براتلو برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس را یکی از راه‌های فراموش نکردن مجاهدات این رزمندگان دانست.
وی از پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان چهره‌های ماندگار و ظرفیت‌های معتبر یاد کرد و یادآور شد: وظیفه ما این است که این ظرفیت‌ها را بروز رسانی کنیم و به جامعه بشناسانیم.
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت همه کسانی که در دفاع مقدس بودند، مدافعین حرم و حتی کسانی که با رژیم طاغوت مبارزه کردند را شامل می‌شود.
این مسئول بر ضرورت راه اندازی نهضت خاطره گویی در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و عنوان کرد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام این سازمان صدور کارت شناسایی برای پیشکسوتان دفاع مقدس است.

captcha