شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند
کد خبر: 3673623
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند

گروه فرهنگی: رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بافق گفت: شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و به ایران و ایرانی در جهان عزت و عظمت بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا دهقانی زاده، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بافق 26 آذرماه در همایش همسران شاهد و ایثارگر این شهرستان با تجلیل از رشادتهای شهدا در جبهه نبرد حق علیه باطل اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و به ایران و ایرانی در جهان عزت و عظمت بخشیدند.
دهقانی زاده تاکید کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده های آنان هستیم و خانواده را شاکریم که توفیق خدمت به این عزیزان را روزی ما قرار داد.
حجت الاسلام بلبلی نیا، استاد حوزه نیز در سخنانی به لزوم احترام متقابل همسران اشاره کرد و افزود: رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) دقت فراوانی در این خصوص داشتند و الگوی عملی ما در رعایت حقوق زن از سوی شوهر هستند.
وی تاکید کرد: اگر زن و شوهر به حقوق طرف مقابل احترام نگذارند، زندگی معنای واقعی خود را از دست می دهد و شاهد فروپاشی نهاد مقدس خانواده در این شرایط خواهیم بود.
بلبلی نیا در بخش پایانی سخنان خود وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان را از ایده های پیامبر(ص) دانست که دشمنان اسلام از جمله کشورهای غربی و آمریکا با ایجاد و راه اندازی جنگ نرم علیه کشورهای مسلمان جهان در صددند تا منافع غرب و اسرائیل را حفظ کنند.

منبع: بنیاد شهید یزد

captcha