جشن «شکوه هجرت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3673625
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

جشن «شکوه هجرت» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جشن «شکوه هجرت» با حضور فعالان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان یزد و با برنامه‌های متنوع در سالن شهیدان پاک‌نژاد تربیت‌معلم یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، اکبر عابدی، مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد اظهار کرد: جشن «شکوه هجرت» با حضور فعالان اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان یزد و با برنامه‌های متنوع در سالن شهیدان پاک‌نژاد تربیت‌معلم یزد برگزار می‌شود.      

وی ادامه داد: این جشن با حضور دانشجویان حاضر در اردوهای جهادی فصل تابستان بسیج دانشجویی، همچنین خانواده‌های این جهادگران دانشجو و جمعی از مسئولین استانی ساعت 19 دوشنبه‌ در محل سالن شهیدان پاک‌نژاد دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این برنامه حاج عظیم ابراهیم پور، مسئول قرارگاه پیشرفت آبادانی کشور است، گفت: تقدیر از دانشجویان جهادگر استان، رونمایی از مستند جهادی بسیج دانشجویی یزد و اجرای خواننده ارزشی سید محمدصادق آتشی ازجمله برنامه‌های این مراسم است.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: مراسم عقد زوج های جهادگر دانشجو استان نیز در این برنامه برگزار می‌شود.

عابدی با اشاره فعالیت‌های متنوع دانشجویان جهادگر استان یزد در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، اذعان کرد: در این مراسم در قالب پویش «دوباره زندگی» کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه نیز جمع‌آوری می‌شود.

یادآور می شود در تابستان گذشته حدود 800 دانشجو بسیجی استان یزد در قالب 30 گروه جهادی به اجرای فعالیت‌های متنوع در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته استان و خارج استان پرداختند که این خدمت‌رسانی‌ها در قالب طرح‌های تداوم اردوهای جهادی همچنان ادامه دارد.

منبع: بسیج دانشجویی یزد

captcha