انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و ادامه راه انبیا و اولیا است
کد خبر: 3673641
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷
صدفی:

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و ادامه راه انبیا و اولیا است

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و ادامه راه انبیا و اولیا است گروه سیاست و اقتصاد: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و نهضت حسینی و ادامه راه انبیا و اولیا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 26 آذر در کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در هر جامعه و کشوری روزهایی را به عنوان روزهای ماندگار ضبط و ثبت می‌کنند.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر نگاه ملی همچنین یک نگاه اعتقادی هم وجود دارد و نگاه ما این است که انقلاب اسلامی نشأت گرفته از عاشورا و نهضت حسینی و ادامه راه انبیا و اولیا است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: روزها و موضوع‌هایی که شاهد توجه ویژه و خاص خداوند هستیم، ایام‌الله است و پیروزی انقلاب اسلامی هم در زمره این ایام‌ قرار دارد.
صدفی با اشاره به اینکه تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم‌ترین نکته قابل توجه در ایام‌الله دهه فجر است، گفت: برای جوانان با وجود تمام ابزارهای تبلیغی که در دست داریم، اما به‌ درستی تبیین نشده است که چرا انقلاب کردیم.
وی یادآورشد: با توجه به سؤال‌ها، شبهه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی این مسائل مطرح می‌شود که مگر شاه چه کار کرد و یکسری از زیبایی‌ها را هم جلوه می‌دهند و از آن‌ها سخن می‌گویند و سپس بیان می‌دارند، حالا انقلاب شد، چه کار کردید.
صدفی عنوان کرد: باید دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی را برای جوانان و فرزندان خود تبیین کنیم، زیرا اگر مسائل به خوبی تبیین و ثبت نشود در آینده دچار تحریف می‌شویم.
وی تصریح کرد: دشمن بیکار ننشسته است و از اعتقادات ما سوء استفاده می‌کند تا از بیداری اسلامی جلوگیری کند با یک مراسم ساده نمی‌توان، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان کرد: این بُعد تبلیغی کار است و بُعد تبیینی نیست، بنابراین باید از گروه‌های متخصص و کارشناسان کمک بگیریم.
صدفی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عالمانه و هنرمندانه برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تأکید دارند و باید از ابزارهای تبلیغی برای اجرای برنامه‌ها استفاده کرد.
وی بر استفاده از ظرفیت‌های هنری در برنامه‌ای ایام‌الله دهه فجر تأکید کرد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید، هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد، ماندنی نیست.
صدفی عنوان کرد: ما به‌ دنبال آمار و ارقام در ایام‌الله دهه فجر نیستیم و با توجه به همزمانی ایام‌الله دهه فجر با ایام فاطمیه باید از این فرصت استفاده کنیم و به جای جشن‌های دهه فجر از آیین گرامیداشت استفاده شود.
وی با قدردانی از کمیته بانوان ستاد دهه فجر در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهارکرد: همچنین باید موسیقی را حذف کرده و فیلم، کلیپ، سرود و تئاترهای خوب را جایگزین کنیم، تمام قشرها را در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفت و از فکر و اندیشه آن‌ها استفاده شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در پایان سخنان خود خواستار استفاده از فضای مجازی در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شد.
منبع: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

captcha