انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های اسلامی برای جهان بود
کد خبر: 3673642
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
حسینی:

انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های اسلامی برای جهان بود

انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های اسلامی برای جهان بود گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان گفت: انقلاب اسلامی ما یک عید بزرگ برای مردم و احیای ارزش‌های اسلامی برای جهان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان دیروز یکشنبه، 26 آذر در کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: استان کرمان به دلیل وقوع زلزله در موقعیت بحرانی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه از نظر روانشناسی تعطیلی‌های مربوط به زلزله آسیب‌رسان است، افزود: زلزله آن قدر که آسیب روانی بر مردم کرمان وارد کرده، خسارت جانی را نداشته است.
حسینی بیان کرد: بر همین اساس می‌طلبد، ما بر بحث مسائل روانشناسی از نگاه قرآنی و علمی برنامه‌ریزی کنیم تا خانواده‌ها و جوانان ما بتوانند در این موقعیت‌ها و حوادث خود را مدیریت کنند و این یک رسالت فرهنگی است و باید فرهنگ‌سازی شود.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان ادامه داد: همچنین در اداره‌ها باید یکی از برنامه‌ها به ویژه در ایام‌الله دهه فجر با رویکرد آگاه‌سازی برای مهارت‌های مدیریت بحران به صورت فردی، خانوادگی و جمعی باشد تا بدانیم، حوادث را چگونه مدیریت کنیم.
حسینی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر یادآوری یک اتفاق مبارک است، گفت: انقلاب اسلامی ما یک عید بزرگ برای مردم و احیای ارزش‌های اسلامی برای جهان بود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی همچنین بارقه‌های امید را در
دل مسلمانان به‌ وجود آورد، بنابراین ما برای پاسداشت ارزش‌های انقلابی جشن می‌گیریم و یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) را به‌ عنوان معمار انقلاب اسلامی گرامی می‌داریم.
حسینی تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر یادآوری مؤلفه‌ها و ارکان انقلاب اسلامی است، زیرا این انقلاب بر ارکانی استوار است و این ارکان باید یادآوری شود تا هیچ هجمه‌ای به آن آسیب نرساند.
وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی قرار دارد، ایمان، اعتقاد، باورها، وحدت، هماهنگی و اتحاد مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و برای تداوم انقلاب اسلامی به وحدت و همراهی نیاز داریم.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان افزود: وحدت یک مؤلفه در خانواده، جامعه و انقلاب اسلامی است و وحدت در انقلاب اسلامی حول محور ولایت بود و تأثیرگذاری انقلاب به واسطه رکن اصلی ولایت فقیه است.
حسینی تأکید کرد: باید پیوند بین نسل امروز و دیروز برقرار کنیم و جوانان ما نسل انقلاب را بشناسند و بدانند چه اتفاقی افتاد تا انقلاب اسلامی انجام شد و اگر مبارزان انقلاب را دعوت کنیم و جوانان ما مسائل را از زبان آن‌ها بشنوند، بسیار تأثیرگذار است.
وی گفت: هرچند ضعف‌ها و کاستی‌‌هایی داریم، اما معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی امید را در نسل جوان محکم می‌کند برای اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید رویکرد درون و برون سازمانی داشته باشیم.
حسینی گفت: در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، نشاط و جامعه‌ هدف سازمان کار شود، باید رویکرد نو و جدیدی را برای برنامه‌های دهه فجر داشته باشیم و برنامه‌ها مطابق با ذائقه جوانان باشد.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان اظهارکرد: زبان هنر و فضای مجازی در این زمینه کمک می‌کند و نمایشگاه‌ها و همایش‌های بامحتوا هم باید برگزار شود.
وی تأکید کرد: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر باید از مردم و تشکل‌های مردمی کمک بگیریم، زیرا تشکل‌ها می‌توانند به همه سازمان‌های مردمی کمک کرده و اگر مردم برنامه‌ها را پیاده کنند، برنامه‌ها اثرگذاری بیشتری دارد و نشاط فکری و عقیدتی به‌ وجود آوریم.
منبع: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

captcha