اختصاص۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به حرم شهدای گمنام ماهان
کد خبر: 3673646
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
زهرودی اعلام کرد:

اختصاص۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به حرم شهدای گمنام ماهان

اختصاص۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به حرم شهدای گمنام ماهان گروه سیاست و اقتصاد: بخشدار ماهان از تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای حرم مطهر شهدای گمنام ماهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علی زهرودی، بخشدار ماهان دیروز یکشنبه، 26 آذر در نشست تعیین تکلیف وضعیت حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان از تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی برای حرم شهدای گمنام خبر داد و گفت: امیدواریم با توجه به وضعیت اعتباری دولت حداکثر تخصیص در این زمینه انجام شود تا شاهد احداث مکان زیبا برای قبور مطهر شهدای گمنام باشیم.
وی بیان کرد: پیشنهاد می‌دهم طرحی مصوب شود ضمن زیبایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بشود آن را اجرا کرد.
حجت‌الاسلام محمد محمدزاده، امام جمعه ماهان نیز گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و ما باید در حد توان برای ساخت حرم شهدای گمنام کارهایی انجام دهیم تا هرچه سریعتر این بنا ساخته شود.
وی افزود: یک سال از دفن شهدای گمنام می‌گذرد آنچه مردم و مسئولان انتظار‌ داشتن در آنجا اتفاق بیفتد انجام نشد، نه اینکه مسئولان نخواستند بلکه مسئولان در حد توانشان کار انجام دادند.
حسن شیخ‌علی بابایی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه ماهان با انتقاد از عملکرد مسئولان تصریح کرد: خیلی از جلسات برگزار شده در حد شعار و عکس گرفتن بوده و برخی از مسئولان که در این نظام جمهوری مسئولیت دارند در مراسم مذهبی و ملی حضور پیدا نمی‌کنند.
مهدی ابوالحسنی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز گفت: وضعیت فعلی قبور مطهر شهدای گمنام در شهر ماهان نسبت به سایر مناطق دیگر بسیار خوب است و از همت و تلاش مسئولان که در این زمینه کار انجام دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی بیان کرد: لیست اعضای هیأت امنای شهدای گمنام باید به ما ارسال شود تا هرچه زودتر بتوانیم با کمک هم کار را آغاز کنیم.
منبع: بخشداری ماهان

captcha