ارسال یک محموله 10 تنی پوشاک توسط یک خیر به مناطق زلزله زده راور
کد خبر: 3673648
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
نیکویی اعلام کرد:

ارسال یک محموله 10 تنی پوشاک توسط یک خیر به مناطق زلزله زده راور

ارسال یک محموله 10 تنی پوشاک توسط یک خیر به مناطق زلزله زده راور گروه اجتماعی: معاون سازمان بسیج رسانه کشور و عضو مجمع وعاظ و روحانیون انقلابی گفت: یک محموله به ارزش 3 میلیارد ریال شامل 10 تن پوشاک و مقداری مواد خوراکی، بخاری، فرش و پتو از سوی یک خیر از تهران به مقصد کرمان بارگیری شده که به زودی به دست مردم مناطق زلزله‌زده خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی، معاون سازمان بسیج رسانه کشور و عضو مجمع وعاظ و روحانیون انقلابی دیروز یکشنبه، 26 آذر در دیدار با استاندار کرمان گفت: جامعه وعاظ و روحانیون انقلابی وابسته به حوزه علمیه به عنوان یک تشکل خود جوش و آتش به اختیار، با توجه به زلزله اخیر در شهرستان راور استان کرمان، احساس دغدغه کرد و در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرد.
وی با بیان این که ما با تیمی متشکل از 40 نفر با تجهیزات در مناطق زلزله‌زده شهرستان راور حضور پیدا کردیم، افزود: این تیم شامل 10 روحانی، 10 پزشک، 10 روانشناس و 10 نیروی فنی می‌باشد.
حجت‌الاسلام نیکویی ضمن اظهاررضایت از همکاری مسئولان استان کرمان با مجمع وعاظ و روحانیون انقلابی، گفت: اگر همراهی استاندار کرمان نبود، نمی‌توانستیم در منطقه خوب عمل کنیم و باید از ایشان تشکر کنیم که با آغوش باز ما را پذیرفت و مجموعه‌‌های مختلف استان کرمان از جمله اداره کل مدیریت بحران، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، فرماندار راور و به ویژه جمعیت هلال احمر با ما همکاری مطلوبی داشتند.
وی ادامه داد: با همکاری‌های خوب یاد شده، 7 تیم را تشکیل دادیم و توزیع 400 هیتر برقی، پوشاک، اقلام خوراکی و دارویی و در مواردی هم پرداخت وجه نقد به مردم آسیب‌دیده از زلزله، انجام شد.
معاون سازمان بسیج رسانه کشور و عضو مجمع وعاظ و روحانیون انقلابی با بیان این که کلیه روستاهای مناطق زلزله‌زده شهرستان راور مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات مردم بررسی شد، اظهارکرد: یک محموله به ارزش 3 میلیارد ریال شامل 10 تن پوشاک و مقداری مواد خوراکی، بخاری، فرش و پتو از سوی یک خیر از تهران به مقصد کرمان بارگیری شده که به زودی به دست مردم مناطق زلزله‌زده خواهد رسید.
وی با بیان این که از جمله مواردی که لازم است در مناطق زلزله‌زده به آن توجه شود این است که اقلام اهدایی از سوی مردم میان نیازمندان واقعی توزیع شود، تأکید کرد: خانه‌های مناطق زلزله‌زده نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارد که مهم‌ترین تقاضای مردم در این رابطه این بود که برای دریافت تسهیلات بازسازی ضامن فردی از آن‌ها درخواست نشود.
حجت الاسلام و المسلمین نیکویی به نیازهای مختلف مردم زلزله زده شهرستان راور و هم چنین مشکلاتی از جمله قنات های تخریب شده، آنتن دهی ضعیف و وجود نقاط کور زیاد در روستاهای زلزله زده، اشاره کرد و گفت: امیدواریم در کمترین زمان ممکن این مشکلات نیز مرتفع گردد.

captcha