اظهارات ترامپ علیه قدس، انتفاضه جدیدی علیه صهیونیست ها ایجاد می‌کند
کد خبر: 3673671
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

اظهارات ترامپ علیه قدس، انتفاضه جدیدی علیه صهیونیست ها ایجاد می‌کند

گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: ترامپ با اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی انتفاضه جدیدی علیه فتنه آمریکایی و اسرائیلی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام سیداسماعیل احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد، روزگذشته 26 آذرماه در جشن پیروزی جبهه مقاومت در پارس‌آباد اظهار تصریح کرد: پایان سیطره داعش در منطقه، پیروزی بزرگی برای جهان اسلام در مقابله با استکبار جهانی است که با شکست آن، نقشه و توطئه‌های چند ساله استکبار جهانی در منطقه با شکست مواجه شد.
وی با بیان اینکه هر نقشه و فتنه‌ای که دشمن برای جهان اسلام طراحی کرده، شکست خورده است، افزود: بعد از شکست شجره خبیثه داعش، دشمن با فتنه انگیزی به دنبال تجزیه عراق بود که در این راه نیز سیلی محکمی خورد.
احمدی بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره درصدد ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی و ایران تمام راه‌ها را برای ضربه زدن به کار گرفته است اما هر بار نقشه‌هایش شکست خورده است و اخیرا هم با اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی ترامپ در پی ایجاد فتنه‌ای جدید در منطقه است که این اقدام رئیس جمهور آمریکا سبب اتحاد جهان اسلام و انتفاضه جدید علیه این فتنه آمریکایی- صهیونیستی می شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس‌آباد به پاس این پپروزی با قدردانی از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: این پیروزی بزرگ و نابودی داعش با ایثار، رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان مدافع حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی محقق شد.
پخش کلیپ درباره شهدای مدافع حرم و تجلیل از دو رزمنده مدافع حرم شهرستان پارس‌آباد از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

captcha