اجرای طرح «جمع‌آوری سؤالات و شبهات دینی دانش‌آموزان» در لرستان
کد خبر: 3673715
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
یوسفوند خبرداد:

اجرای طرح «جمع‌آوری سؤالات و شبهات دینی دانش‌آموزان» در لرستان

گروه فرهنگی: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح جمع‌آوری سؤالات و شبهات دینی دانش‌آموزان و تشکیل بانک اطلاعاتی با استفاده از روحانیون و کارشناسان حوزه خبر داد و گفت: در این طرح سؤالات متعدد دانش‌آموزان جمع‌آوری و مبلّغان با مطالعه و تحقیق، با هدف تبلیغی کارآمد و اثرگذار پاسخگوی این سؤالات خواهند بود .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محسن یوسفوند، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان یک‌شنبه، 26 آذر در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح جمع‌آوری سؤالات و شبهات دینی دانش‌آموزان و تشکیل بانک اطلاعاتی با استفاده از روحانیون و کارشناسان حوزه خبر داد و گفت: در این طرح سؤالات متعدد دانش‌آموزان جمع‌آوری و مبلّغان با مطالعه و تحقیق، با هدف تبلیغی کارآمد و اثرگذار پاسخگوی این سؤالات خواهند بود .
وی از گردهمایی روحانیون و مبلغانی که در امر اقامه نماز در مدارس فعالیت دارند، خبر داد و افزود: این گردهمایی با حضور بیش‌از 700 مبلّغ طی بهمن‌ماه امسال در لرستان برگزار خواهد شد.
یوسفوند با بیان این‌که حضور ارزشمند مبلغان و روحانیون در مدارس در ارتقاء دانش دینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان بسیار مؤثر است، اضافه کرد: کیفیت‌بخشی و اجرای برنامه‌های تبلیغی متناسب با نیاز دانش‌آموزان ازجمله برنامه‌های اثربخش کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان لرستان است که در این راستا تلاش می‌شود با برگزاری کارگاه و همایش‌های ویژه دانش‌افزایی برای مبلّغان مدارس به تحقق این مهم جامه عمل پوشاند .
وی با اشاره به این‌که طرح توانمندسازی آموزش‌های مستمر ویژه روحانیون شاغل رسمی در آموزش و پرورش از برنامه‌های ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش است، افزود: با اجرای این طرح مبلّغان با سرفصل‌های تبلیغی متناسب با نیاز مدارس و دانش‌آموزان آشنا خواهند شد .
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان یادآور شد: در سال‌تحصیلی جاری حضور دانش‌آموزان در مدارس علمیه و دیدار با فضلا و روحانیون با هدف آشنایی شیوه‌های تربیتی دینی و حوزوی، برنامه‌ریزی شده است.

captcha