کرسی‌های نفحات القرآن در مساجد غرب و جنوب غرب تهران + صوت و عکس
کد خبر: 3675059
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

کرسی‌های نفحات القرآن در مساجد غرب و جنوب غرب تهران + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی های تلاوت نفحات القرآن، در هفته اخیر با تلاوت طه کبیری، عبدالمحمد پورعاشوری، داود عظیمی، محمود متولی و افشین حاجی آبادی در مساجد تهرانسر، خانی آباد و عبدل آباد برگزار شد.

کرسی های نفحات در مساجد سوخته شده توسط گروه ضدانقلاب+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال ۱۳۹۵ به مدیریت مسعود سیاف‌زاده، قاری و حافظ ممتاز کشورمان آغاز شده است. این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران، آتش به اختیار گسترش یافت.

صد و هفتاد و سومین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت طه کبیری، قاری ممتاز کشورمان 25 آذر ماه در مسجد حضرت حجت(عج) واقع در میدان منیریه، خیابان معیری، خیابان کاشانی، شهرک نامجو در حمایت از قبله اول مسلمین و شهر بیت المقدس برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، برگه های تدبر و تفسیر آیات نیز میان مستمعین توزیع شد.

کرسی های نفحات در مساجد سوخته شده توسط گروه ضدانقلاب+صوت و عکس

صد و هفتاد و چهارمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت عبدالمحمد پورعاشوری، قاری ممتاز کشورمان 26 آذر ماه در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا در حمایت از قبله اول مسلمین و شهر بیت المقدس برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای حسین رشاد همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، برگه‌های تدبر و تفسیر آیات نیز میان مستمعین توزیع شد.

صد و هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت داود عظیمی، قاری ممتاز کشورمان 27 آذر ماه در مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در تهرانسر در حمایت از قبله اول مسلمین و شهر بیت المقدس برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای جناب آقای خطیبی همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، برگه های تدبر و تفسیر آیات نیز میان مستمعین توزیع شد.

 کرسی های نفحات در مساجد سوخته شده توسط گروه ضدانقلاب+صوت و عکس

صد و هفتاد و ششمین کرسی تلاوت نفحات القرآن با تلاوت جناب آقای محمود متولی، قاری ممتاز کشورمان 29 آذر ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خانی آبادنو، خیابان میثاق جنوبی در حمایت از قبله اول مسلمین و شهر بیت المقدس برگزار شد. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جوایزی اهدا شد. همچنین، برگه های تدبر و تفسیر آیات نیز میان مستمعین توزیع گردید. این مسجد، سه هفته قبل، توسط گروه ری استارت، آتش زده شده بود که به همت مردم و اهالی خانی ابادنو، بازسازی شد.

همچنین صد و هفتاد و هفتمین کرسی نفحات القرآن، شب گذشته 30 آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت افشین حاجی آبادی در مسجد حضرت امام حسن مجتبی(ع) واقع در عبدل آباد، خیابان شکوفه، خیابان رحمان جنوبی با حضور اهالی شهرک شریعتی و شکوفه برگزار شد. در این کرسی تلاوت که همزمان با شب یلدا بود، به تمامی کودکان حاضر در مسجد، فقط به خاطر حضور در مسجد و استماع کلام وحی جوایزی اهدا شد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزار اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ صورت می‌گیرد که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

کرسی های نفحات در مساجد سوخته شده توسط گروه ضدانقلاب+صوت و عکس

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

در ادامه تلاوت های این کرسی ها ارائه می‌شود.

عبدالمحمد پورعاشوری

کد
محمود متولی
کد
طه کبیری
کد
مطالب مرتبط
captcha