10 اسفند؛ زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3675159
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کارگران خبر داد:

10 اسفند؛ زمان برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در دهم اسفندماه سال جاری خبر داد.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در طول سال‌های گذشته برگزار شده و امسال هم با هماهنگی‌های صورت گرفته و با همکاری و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد.
وی مهلت ثبت‌نام در این آزمون را تا 20 دی‌ماه جاری اعلام و اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن به نشانی http://www.quranedu.ir مراجعه کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان اینکه قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت‌کننده افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است، گفت: در جهت تعالی برنامه‌های قرآنی مشارکت و همدلی و همکاری دستگاه‌ها وادارت و نهادهای قرآنی خروجی فعالیت رابهتر می‌کند.
کارگران تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که در تمامی شهرستان‌هایی که این آزمون را برگزار می‌کنند، تقسیم وظایف شده و نقش ادارات در برگزاری آزمون کاملاً مشخص شده است.
وی با اشاره به اینکه از حیث فراگیر بودن آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم آزمون مهمی است که به طور همزمان در روز اعلام شده (١٠اسفندماه) و در کلیه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، گفت: آزمون شفاهی نیز 12 تا 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

captcha