اسناد نقش سپاه لرستان در دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: 3675392
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
پازدار:

اسناد نقش سپاه لرستان در دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود

گروه فرهنگی: معاون سپاه لرستان از جمع‌آوری اسناد سپاه لرستان در دفاع مقدس خبر داد و با اشاره به فعالیت یک مرکز با عنوان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه استان، افزود: اسناد نقش سپاه استان لرستان در دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز شنبه، دم دی‎ماه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: بنابر آیات قرآن کسانی‌که در راه خدا جهاد کردند پاداش خود را از جانب خدای متعال دریافت کرده و برای خود جایگاه عظیمی دارند.
وی ادامه داد: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در لرستان به‌منزله جهاد است این در حالی‌است که ساخت این مرکز نیازمند اراده جمعی است.
پازدار به نقش تعیین‌کننده لرستان در دفاع مقدس اشاره و با بیان این‌که عملیات حاج‌عمران یک عملیات آفندی بود، اضافه کرد: در عملیات حاج‌عمران اگر رزمندگان لرستان نبودند، رژیم بعث عراق شهرهای سردشت و نقده را تصرف کرده بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در خصوص نقش رزمندگان لرستان در عملیات کربلای 4 نیز گفت: در عملیات کربلای چهار فقط رزمندگان لرستان بودند که توانستند به هدف پایانی برسند.
وی در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان اظهارکرد: تعهدات سپاه لرستان در خصوص این مرکز به‌طور کامل انجام خواهد شد.
پازدار اضافه کرد: اسناد نقش سپاه لرستان در عملیات دفاع مقدس جمع‌آوری خواهد شد این در حالی‌است که مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان فعالیت گسترده‌ای در راستای جمع‌آوری اسناد و مستندسازی شفاهی فعالیت‌های رزمندگان لرستان در دفاع مقدس انجام داده است.

captcha