شرکت 90 یزدی در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم
کد خبر: 3675512
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

شرکت 90 یزدی در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: 90 نفر در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در استان شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در استان اظهار کرد: این دوره در سه رشته صوت و لحن، تجوید و حسن حفظ در استان برگزار شد.
وی بابیان اینکه آزمون وردی این دوره آموزشی با حضور 213 نفر از فعالین قرآنی استان و علاقه‌مندان به بحث داوری برگزار شد گفت: درمجموع 91 نفر جهت حضور در این دوره پذیرفته‌شده‌اند.
رضایی افزود: رشته تجوید با حضور 33 نفر از پذیرفته‌شدگان شامل 12 نفر از برادران و 21 نفر از خواهران طی روزهای یکم و دوم آذرماه با حضور استاد موسوی بلده در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی افزود: کلاس‌های رشته حسن حفظ نیز با حضور 22 نفر از فعالین قرآنی استان شامل 4 نفر برادر و 18 نفر خواهر با حضور استاد بحرالعلوم طی روزهای 16 و 17 آذرماه برگزار شد.
رضایی تعداد شرکت‌کنندگان در رشته صوت و لحن را 34 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 19 نفر در بخش صوت و 16 نفر در بخش لحن در این کلاس‌های شرکت کردند.
وی با اشاره به مشترک بودن برخی از شرکت‌کنندگان در رشته‌های صوت و لحن گفت: کلاس‌های رشته‌های صورت و لحن 30 آذرماه و یکم دی‌ماه با حضور استاد شاه‌میوه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه درمجموع 90 نفر در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم شرکت کردند گفت: از این تعداد 39 نفر برادر و 51 نفر خواهر بوده‌اند.
وی افزود: آزمون پایانی هر سه دوره به‌صورت حضور برگزار و اوراق امتحانی جهت تصحیح و اعلام نتایج به سازمان دارالقرآن الکریم کشور ارسال‌شده است.
رضایی افزود: به شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره شوند گواهی داور عمومی مسابقات قرآن کریم از سوی دارالقرآن الکریم اهدا می‌شود.

منبع: اداره کل تبلیغات اسلامی یزد

captcha