حماسه پیاده‌روی اربعین نتیجه مشارکت مردمی بود
کد خبر: 3675840
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
گودرزی:

حماسه پیاده‌روی اربعین نتیجه مشارکت مردمی بود

گروه اجتماعی: قائم‌ مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور گفت: در پیاده‌روی اربعین حسینی تمام خدمات به صورت مردمی انجام شد درواقع این حماسه به همت مردم خلق شد و بخش دولتی فقط نظارت و تأمین زیرساخت‌ها را بر عهده داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، جمشید گودرزی، قائم‌ مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین کشور، امروز، سوم دی ماه، در جلسه تقدیر از عوامل ستاد اربعین استان مرکزی که در استانداری برگزار شد گفت: زحمات مردم استان مرکزی در پیاده روی اربعین قابل تقدیر است امسال، بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در مرزها اسکان داده شدند.
وی ادامه داد: همچنین از بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر در هر وعده، پذیرایی شد، تمام خدمات به صورت مردمی انجام شد در واقع این حماسه به همت مردم خلق شد و بخش دولتی فقط نظارت و تأمین زیرساخت‌ها را بر عهده داشت. استان مرکزی با حدود 28 موکب در سطح استان و پذیرایی از 30 تا 40 هزار زائر در هر وعده غذایی، بسیار قدرتمند در راهپیمایی اربعین حسینی حاضر شد.
گودرزی با اشاره به خدمات شهری استان مرکزی در ایام اربعین گفت: امسال اقدامات خوبی از جمله شناسنامه‌دار کردن یک‌هزار و 800 موکب انجام شد که امیدواریم سال آینده با همکاری عراق روند صدور پروانه موکب‌ها تسهیل شود امسال خدمت رسانی به زوار در بعد کمی و کیفی پیشرفت قابل توجهی داشت.

captcha